Praktyczne porady o Barcelonie


Przeczytaj wpis na nowym blogu:

https://thetravellingonion.pl/2019/02/14/praktyczne-porady-o-barcelonie/

Komentarze

  1. Dodała bym tylko, że z lotniska na T10 NIE można jechać linią 9, bo potrzebny był by bilet na wszystkie 4 strefy, który się nie opłaca. Ale na T10 z lotniska można spokojnie pojechać R2 i przesiąść się np. na Barcelona Sants na inną interesującą nas linię. W ogóle uwielbiam system metro/pociągi w Barcelonie, zajebiście dobrze przemyślane! I mając dwie appki (jedną od Rodalles, a drugą od Barcelona Metro) można super płynnie i szybko się poruszać po mieście. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za te wskazówki! Zaczęłam sie z narzeczonym zastanawiać nad Barcelona, ale jesteśmy nieco zieloni w tym temacie i od razu pomyslałam, ze zajrze czy moze cos Cebulka napisała i co? Nie zawiodła jak zwykle �� dzieki za wpis. Pomocny jak zawsze i proszę kontynuować! Przesyłam motywacje⚡️��

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz